logo
Welcome Guest! To enable all features please Log ind or Registrering.

Notifikation

Icon
Error

Banning
#1 Skrevet : 28. maj 2020 08:24:16(UTC)
Banning

Rang: Member

Gruppe: Registered
Tilmeldt: 15-05-2020(UTC)
Indlæg: 19

Het is voor mij een atypisch jaar geweest. Meestal gemiddeld ik een race per maand Nike Internationalist Herren met een paar belangrijke races per jaar waarop mijn training is gericht. Maar dit jaar heb ik maar een paar keer gereden vanwege een verscheidenheid aan tegenslagen, waaronder chronisch krappe hamstrings, het plannen van conflicten en gebrek aan motivatie. In plaats van trainingen te forceren of te racen om te racen, stemden Tad en ik ermee in om het te noemen. We hebben alle aankomende races geannuleerd en de rest van de zomer gebruikt om dingen te doen die we normaal gesproken niet kunnen doen onder de beperkingen van een strak trainings- en herstelschema.

Door een pauze te nemen, heb ik de kans gekregen om een ??andere rol te spelen bij races: de toeschouwer. Hoewel ik dol ben op de spanning en opwinding van alles wat een race omvat, is er een even - zo niet meer - vrolijk gevoel om anderen naar de finish te zien vechten.

Adidas Tubular Damenmaria-at-squamish-wacht-op-finishers
Een paar mijlen in de bergen terwijl je wacht op de Squamish 50-racers om te finishen.
Er zijn maar weinig situaties die ik tegenkom die zo'n 'Moeder Teresa'-effect op mij opwekken dan wanneer ik naar een race kijk. Ik heb een intens verlangen om de hardlopers op elke mogelijke manier te helpen slagen. Ik wil schoenveters die met modder zijn aangekoekt losmaken, jassen dichttrekken voor gevoelloze handen, afgedankte kleding oppakken en al mijn extra calorie?n weggeven. Ik wil naar de bende wandelwagen-duwers schreeuwen om de weg vrij te maken en eigenaren uit te schelden omdat ze hun honden niet aangelijnd hebben.

Weten en begrijpen wat er achter de schermen gebeurt, van alle voorbereiding die nodig is om gezond naar de startlijn te gaan, tot alle gelopen kilometers, tot alle zware trainingen en tot het omgaan met de onvermijdelijke tegenslagen, ik voel zo'n sterke band met de racers, zelfs met degenen die ik nog nooit heb ontmoet. De adrenalinestoot die ik voel als finishers door de stortkoker komen, verrast me. Ik ben evenzeer verplaatst door de eerste plaats finisher helemaal naar de laatste plaats finisher.

Kijken geeft mij perspectief. Het haalt me ??uit mijn hoofd en stelt me ??in staat om te investeren in iets anders dan mijn persoonlijke bezigheden. Het herleeft mijn passie voor hardlopen en inspireert me om mezelf uit mijn comfortzone te duwen. Toeschouwer zijn geeft me een onwankelbare waardering voor onze sport en de gemeenschap die het zo speciaal maakt.

De Hoka One One (uitgesproken als oh nee oh nee) zal je verrassen. Ze zien eruit als gigantische schoenen, maar ze zijn ongelooflijk licht van gewicht. Ze hebben een brede body, compleet met oversized tussenzooldemping en een rockerbody. De breedte zorgt voor een stabiel platform. Het rockerprofiel en de lichtheid van de schoenen zorgen voor een interessant gevoel ... het is zacht en veerkrachtig ... bijna alsof je op lucht rent. Hoka loopt zelfs voorop in de nieuwe maximilistische beweging van goed gedempte schoenen.

Dus waarom zijn Hoka's precies groter dan de norm? Volgens HokaOneOne.com biedt het oversized volume "uitstekende schokabsorptie en een inherent stabiele rit die is ontworpen om vermoeidheid in je voeten, benen en kern te verminderen." Hun meta-rocker tussenzool en steunpunteffect stimuleren een geleide voetgangscyclus en ondersteunen de natuurlijke manier waarop we rennen. Het Active Foot Frame laat je voet diep in de tussenzool zakken voor meer ge?ntegreerde stabiliteit. Hun gepatenteerde tussenzoolmateriaal, Lite Ride, is een EVA-formulering die 30% lichter is dan gewone EVA. Hoka-schoenen hebben ook tussenzoolgroeven om water af te voeren en een race-vetersysteem voor snelle veranderingen en aanpassingen.

Wij zijn niet de enigen die enthousiast zijn over de nieuwste Hoka-schoenen. Het tijdschrift Competitor bekroonde de Hoka One One Conquest met hun Spring 2014 "Best Innovation" -prijs. Tijdschriften zijn één ding, maar het aantal verbluffende, recordbrekende Ultra Runners die in Hoka One One's draaien, is gewoonweg verbazingwekkend. Je weet dat een schoen goed moet zijn als Karl Meltzer, Dave Mackey, Darcy Africa, Sage Canaday, Jen Benna, Russell Gill en nog 12 Ultra Runners ze allemaal dragen. Hoka heeft ook een aantal indrukwekkende triatleten en hardlopers op hun rooster. In feite hebben ze onlangs 800 meter hardloper Michael Rutt en Nicole Shappert, een hardloper van 1500 meter, ondertekend voor sponsorcontracten, wat bewijst dat hun maximale ontwerp goed werkt, ongeacht de afstand of het type hardlopen dat je doet.

Zelfs als je een die-hard minimale schoenenfanaat bent, is het de moeite waard om alle opwindende nieuwe Hoka One One-hardloopschoenen te bekijken.
Brugere som besøger dette emne nu:
Guest
Hop til Forum  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.